Rozmowa na temat ilustracji- Podręcznik str. 40- 41
- Co przedstawia ilustracja?
- Co dzieci przyniosły do klasy?
- Co lubią robić dzieci?
- Jak Ty spędzasz wolny czas, co lubisz robić, czym się interesujesz?
UZUPEŁNIJ ZDANIA I NAPISZ W ZESZYCIE- ZRÓB ZDJĘCIE I PRZEŚLIJ
Mam na imię ............ , interesuję się ............. .
Nazywam się ........................ i lubię ........................ .
Wysłuchaj lub sam przeczytaj- wiersz Agnieszki Frączek i Katarzyny Glinki pt.: "Jesteśmy różni"
Jan ma włosy jak wiewiórka.
Ewa smutna jest jak chmurka.
Paweł milczy niczym ryby.
Magda w lesie zbiera grzyby.
Marek czyta grube książki.
Julka wiąże lalkom wstążki.
Cóż, różnimy się od siebie,
to jest oczywista sprawa.
Lecz wspieramy się w potrzebie,
łączy nas uśmiech, zabawa.
Obejrzyj filmik pt.: ''Wyrazy o znaczeniu przeciwnym''
Przepisz do zeszytu, napisz tak:
mała- duża
itd...
DLA CHĘTNYCH
- Karty ćwiczeń w linie- ćwicz. 1, 2, 3, 4, 5 str. 38- 39- ZRÓB ZDJĘCIE I PRZEŚLIJ
- Karty matematyczne- zad. 1 str. 32- 33
- ZESZYT- zadanie 22 str. 69
Przepisz:
Pytanie: ......................... ?
Rozwiązanie: ....................
Odpowiedź: ......................... .
ZRÓB ZDJĘCIE I PRZEŚLIJ (dla chętnych- rysunek pomocniczy do zadania)
Włącz i wysłuchaj piosenkę pt.: ''Jesteśmy dziećmi''
Czy wiesz, czego potrzebują dzieci na całym Świecie?
Odpowiedź- napisz w zeszycie muzycznym- możesz wykonać ilustrację do piosenki (dla chętnych)
ZRÓB ZDJĘCIE I PRZEŚLIJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz